Recenzije vizualnih efekata iz razgovora tima "She-Hulk".

Čak i prije nego što je debitirala, većina razgovora o seriji "She-Hulk: Attorney at Law" studija Marvel bila je povezana s vizualnim efektima serije - točnije, onom Dok je dizajn Hulka Marka Ruffala u biti stvorenje, Jennifer Walters (Tatiana Maslaney) She-Hulk oblik je mnogo više ljudski u smislu dizajna - glavne razlike su boja kože i fizička veličina. Rezultat je vizualno, ponekad, pomalo u tajanstvenoj dolini. Stvari ne pomažu ni horor priče koje su nedavno podijelili umjetnici vizualnih efekata koji rade na Marvelovim produkcijama, a koje govore o neodlučnim rukovoditeljima, napetim rasporedima, zlostavljanim zaposlenicima i ogromnim zahtjevima koji dovode do velikog stresa i brzih rezultata. Govoreći na tribini Udruge televizijskih kritičara ovoga tjedna, redateljica Kat Coiro odgovorila je na jednu od reakcija koje su se također pojavile – neki su se žalili da je lik trebao biti 'glomazniji' kao u stripu:

“Što se tiče CGI-ja koji se kritizira, mislim da to ima veze s vjerovanjem naše kulture u vlasništvo nad ženskim tijelima. Mislim da puno kritika dolazi iz osjećaja da su sposobni uništiti CGI ženu. o vašem tipu tijela, a temeljimo ga na olimpijskim sportašima, a ne na bodybuilderima. Ali mislim da bismo išli drugim putem, bili bismo suočeni s istim kritikama. Smatram da je jako teško pobijediti kada praviš ženska tijela.” Glavni scenarist serije Jessica Gao, Coiro i Maslany također su odgovorili na tekuću kontroverzu oko VFX-a i kažu da su u potpunosti solidarni s umjetnicima efekata:

Gao: “Ovo je veliki pothvat imati seriju u kojoj je glavni lik CG. Strašno je što se mnogi umjetnici osjećaju užurbano i osjećaju da je posao prevelik. Mislim da se svi na ovom panelu solidariziramo sa svim radnicima.” Corio: “Suosjećamo s onim što kažu da je istina. Radimo s njima, ali nismo iza scene u ovim dugim noćima i danima. Ako se osjećaju pod pritiskom, mi ih podržavamo i slušamo.” Maslany: “Osjećam nevjerojatno poštovanje prema tome koliko su ti umjetnici talentirani i koliko brzo moraju raditi. Očito mnogo brže nego što bi im vjerojatno trebalo dati u smislu proizvodnje ovih stvari. Moramo uživati ​​u tome što smo super svjesni radnih uvjeta koji nisu uvijek optimalni.”

U seriji od devet epizoda zajedno glume Mark Ruffalo kao Smart Hulk, Tim Roth kao Emil Blonsky i Benedict Wong kao Wong, zajedno s Ginger Gonzagom, Joshom Segarrom, Jameelom Jamil, Jonom Bassom i Renee Elise Goldsberry.

“Marvel's She-Hulk: Attorney at Law” premijerno će biti prikazan na Disney+ streaming servisu u četvrtak, 18. kolovoza.

Izvor: THR